Veelgestelde vragen (FAQ)

Wat is NOOS Personal Stylebox?
NOOS Personal Stylebox is een personal shopper service die volledig naar jouw wens een mooie kledingbox voor je samenstelt.

Hoe werkt NOOS Personal Stylebox?
Op deze website kun je jouw stijlprofiel invullen. Aan de hand van dit profiel stellen wij een mooie box voor je samen.

Wat is het verschil tussen de boxen?
Bij NOOS Personal Stylebox kun je kiezen uit verschillende boxen. Het verschil tussen de boxen zit in het aantal items per box. Hoe luxer de box, hoe meer items deze bevat. Dit geeft iedereen de mogelijkheid om een box te kiezen naar eigen wens en budget.
Meer informatie over het aantal items per box is te vinden op de pagina ‘hoe werkt het’.

Hoe vaak ontvang ik een box?
Dat ligt eraan of je een losse bestelling plaatst of een abonnement neemt. Nadat je je stijlprofiel hebt verzonden, kun je een keuze maken.
Bij een losse bestelling ontvang je eenmalig een box.
Indien je een abonnement wenst, kun je kiezen uit een maand- of kwartaalabonnement. Bij een maandabonnement ontvang je elke eerste week van de nieuwe maand een box thuis, bij het kwartaalabonnement ontvang je een nieuwe box in maart, juni, september en december.

Hoe lang duurt het voor ik mijn box ontvang?
Na bestelling krijg je binnen 10 werkdagen je box thuis gestuurd. Maar ook hierin zijn wij flexibel. Mocht je speciale wensen hebben, geef het aan ons door via info@noos4.me en wij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.

Wat als ik iets niet mooi vind of het niet past?
Geen probleem, je kunt alles kosteloos retourneren. In je box vind je een retouretiket. De retourzending kun je bij elk PostNL servicepunt gratis afgeven.

Hoeveel dagen bedenktijd heb ik na ontvangst van de box?
Zodra je de box hebt ontvangen heb je 8 dagen bedenktijd. Na deze 8 dagen sturen wij je een factuur voor alle items die je hebt gehouden. Mocht je iets willen retourneren, maar haal je dat niet binnen 8 dagen, dan kun je even contact met ons opnemen via info@noos4.me.

Hoe kan ik betalen?
Na de bedenktijd van 8 dagen ontvang je van ons per e-mail een factuur voor de items die  je hebt gehouden. Deze factuur dien je binnen 14 dagen over te maken naar bankrekeningnummer NL48RABO0328786802 t.n.v. NOOS Personal Stylebox.

Hoe vraag ik opnieuw een box aan?
Via je persoonlijke account op onze website kun je gemakkelijk een nieuwe bestelling plaatsen. Zodra je ingelogd bent zie je een knop ‘nieuwe bestelling’.

Wil je je abonnement aanpassen?
Stuur dan even een berichtje naar info@noos4.me.

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Mocht je ondanks alle zorg die wij besteden aan je bestelling, toch een klacht hebben? Dan kun je dit schriftelijk melden via info@noos4.me. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.

Zijn er verbogen kosten?
Nee, er zijn geen verborgen kosten. De service en verzendkosten zijn geheel gratis. Wij hanteren winkelprijzen en je betaalt enkel voor de items die je houdt.

Welke merken verkoopt NOOS Personal Stylebox?
NOOS Personal Stylebox heeft een groot aantal merken tot haar beschikking. Veelal Scandinavische en Nederlandse merken. Onze merken zijn van goede kwaliteit, voor een betaalbare prijs. Het zijn merken die net dat beetje meer uitstralen om zo mooie basics met hippe items te kunnen combineren.

Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen voor mijn account?
Mocht je het wachtwoord voor je account kwijt zijn, is dat geen probleem. Bovenaan de website staat er naast de inloggegevens een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt opvragen.

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
In je persoonlijke account staan al je gegevens. Zodra je ingelogd bent zie je de mogelijkheid om je gegevens te wijzigen.

Hoe kan ik mijn maten aanpassen? 
Zodra je ingelogd bent, kun je de informatie weer aanpassen in je stijlprofiel.

Ik wil iemand verrassen.
Wij hebben nog geen cadeaubonnen beschikbaar. Wil je iemand verrassen, neem dan even contact met ons op via info@noos4.me en we bedenken samen een leuk cadeau.